Gjest iahaugen Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Er klar over at eg er litt i forkant, men det er no likevel mange som kanskje har dette problemet allereide: DIVERSETE ???E?I?T? kAN HER KANSKJE VERE FEIL I OPPGÅVA ?
Gjest Belladonna Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Det er et nettsted som heter www.menneske.no/ord. Det er en gullgruve for løsning av oppgaver av type puslekryss, stokk og stav (Allers) og mye annet.
Gjest iahaugen Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 www.menneske.no/ord Denne sida var grei nok, men løysinga var ikkje å finne der
Gjest Skjye Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hei, Iahaugen. Dersom du bøyer et av de nedenfor fra Google-søk saksede ord på hensiktsmessig måte, kommer du kanskje i mål med et løsningsord som matcher: "... --Banker, finansiell rådgivning, --Forsikring, --Revisjon, redevisning, skatterådgivning, --Administrative og skrivetjenster, --Oversetning, tolkning ..." Mvh Skjye.
Gjest iahaugen Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Eg tar poenget. Når eg tenkjer meg om trur eg at ordet er brukt i denne oppgåva tidlegare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå