Gjest Solveig Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Er ute etter navnet på "Kjekk værmann med ekstremsport interesser" Han presenterer været på TV-Norge Kristoffer kanskje - men hva er etternavnet ?
Gjest Ole Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Det jeg finner er Arnulf Refsnes. Vet ikke om det stemmer, men etter det jeg fant ut, driver han med sport også. Håper at det var til hjelp Ole
Gjest Solveig Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 - skrev (På 1.7.2003 den 20.35): Er ute etter navnet på "Kjekk værmann med ekstremsport interesser" Han presenterer været på TV-Norge Kristoffer kanskje - men hva er etternavnet ? Det er ikke han. Det er en annen mann som også presenterer været. Har sett han på tv i sommer. Nyhetsdamen sa noe slikt : Nå får vi været med Kristoffer. Litt ergelig at hun ikke sa hele navnet. Men takk for svaret! Solveig
Gjest Bjørn R. Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 - skrev (På 1.7.2003 den 20.35): Er ute etter navnet på "Kjekk værmann med ekstremsport interesser" Han presenterer været på TV-Norge Kristoffer kanskje - men hva er etternavnet ? Hei. Mannen heter Christopher Dons, og driver bl.a med kite-surfing. Hilsen Bjørn R.
Gjest Solveig Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 - skrev (På 1.7.2003 den 20.35): Er ute etter navnet på "Kjekk værmann med ekstremsport interesser" Han presenterer været på TV-Norge Kristoffer kanskje - men hva er etternavnet ? Hjertelig takk! Nå ble jeg glad... Solveig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå