Gjest Egil Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jo mer jeg ser på det, jo mindre liker jeg det. Hva er dette stoffet som kan være dødelig i store mengder, og som forhåpentligvis har E som 5. bokstav? Egil
Gjest mulle Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Egil Det er mulig 3L har flere løsninger, men jeg tror ikke 5. bokstav er E. Hvis du kan søke i snl.no , vil du finne løsningen. mulle
Gjest Skjye Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jo mer jeg ser på det, jo mindre liker jeg det. Hva er dette stoffet som kan være dødelig i store mengder, og som forhåpentligvis har E som 5. bokstav? Egil Hei, Egil. Løsningsordet har en A som 5. bokstav, og figurerer som eget oppslagsord i SNL. Mvh Skjye.
Gjest Egil Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Takk for det. Da får jeg vel godkjenne at svaret på 13 vannrett har bestemt ending, for det var i grunnen den jeg ikke var helt happy for. Spørsmålet burde da egentlig hete: DEN er bygd...... Det dødelige var greit nok, jeg hadde A i mitt valg. Hilsen Egil
Gjest Skjye Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hei igjen, Egil. 13 vannrett har ikke bestemt ending - det er et geografisk navn. Mvh Skjye.
Gjest Egil Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Sier du det, du! Ja, ja, jeg bruker det ordet jeg har, det er jo et stedsnavn det også.- og like godt som noe annet. Trur eg, som Jakob Sande sa. Hilsen Egil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå