Gjest else Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hei, Har problem med å finne "redskapet" på 5 bokst. Jeg har t_ara. Tenkte kanskje det kunne være g eller v, men får det ikke til å klinge. På forhånd takk. else
Gjest mette Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Mener å huske at det ble TVARE.Passer det?
Gjest else Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hei, Har problem med å finne "redskapet" på 5 bokst. Jeg har t_ara. Tenkte kanskje det kunne være g eller v, men får det ikke til å klinge. På forhånd takk. else Hei Mette, Det kan passe det, men da får jeg ikke hovedstaden til å stemme som jeg har LHASA på. Kanskje jeg har noe galt her....
Gjest Egil Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Tvare er riktig, men siden du skal ha den i bestemt form entall, blir det tvara. Da passer også Lhasa. Hilsen Egil
Gjest else Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hei, Har problem med å finne "redskapet" på 5 bokst. Jeg har t_ara. Tenkte kanskje det kunne være g eller v, men får det ikke til å klinge. På forhånd takk. else Hei, Det var fint å få bekreftet svaret. Takk igjen. else
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå