Gjest Egil Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hei! Hva menes med snoking på 1 vannrett? Jeg har et svar, men nekter å skrive det før jeg må. Dette fordi mitt svar er noe man kanskje gjør etter at man har snoket rundt.... Egil
Gjest Berit Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg er i dataverdenen og tror det er riktig løsning. Mvh Berit
Gjest Per Roger Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hyggelig at flere har kommet i "min" verden. Per Roger
Gjest mulle Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg er i dataverdenen og tror det er riktig løsning. Mvh Berit Berit Når stikkordet er snoking, og du er i dataverdenen, blir løsningen et annet ord for datasnoking, eller datasnusing. Utfordringen er å sikre seg mot den slags. mulle
Gjest Egil Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Yessss! Etter Mulle sitt innlegg glimtet det til i mine innvendige datakretser og svaret var i boks. Et svar jeg likte bedre enn det jeg ikke ville skrive. Takk for at jeg ble ledet på rett vei. Hilsen Egil
Gjest sissel Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hva kan roterende del være?Har følgende bokstaver r_n_a_r__.Kan noen bekrefte/avkrefte om dette er riktige bokstaver, og kanskje gi meg et hint. På forhånd TAKK!
Gjest Skjye Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hei, Sissel. Din 7. bokstav R er feil. Løsningsordet står i Tanums, NRO og NKL, men du må nok til SNL for å finne klar bekreftelse til kombinasjonen. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå