Gjest Hjelper Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Hei, Kan en loddselger benevnes sjef? Hjelper
Gjest Dag. Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Hei. Skjønner du er inne på det riktige m.h.t. til noen av bokstavene i "sjefen",men ditt forslag er litt for "mørkt" eller direkte "uteatralsk". Dag.
Gjest Hjelper Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hei og takk Dag, Det lysnet, ser ut til at jeg fant det. Når det gjelder lidelse, så lurer jeg også på det. Jeg vil gjerne ha disse bokstavene, --Y-R-O-I Hjelper
Gjest Dag. Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hei. Alle bokstavene dine er riktige i lidelsen.Da er DDs leksikon et alternativ for oppslag.Den står også flere steder.-Lykke til.-Beklager._R_kom litt tidlig i ordet før du har "trofeet" i stua. Dag. Innlegg redigert. (08-23-06 12:09)
Gjest Hjelper Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Dag, Jeg har ikke dette leksikonet, har andre. Trodde at "røret" mitt var riktig, derfor denne R-en, noe man kan drikke av. Kanskje "trofeet" henspeiler på Røret? Alf
Gjest Dag. Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hei. Et rør kan skrives i flertall.Anbefaler derfor DDs Stor Kryssordbok.-Demed er det gitt nok help.Lidelsen finnes bl.a, i SNL. Dag.
Gjest Hjelper Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Takk igjen Dag, Jeg har selvfølgelig søkt bl.annet i SNL med mine bokstaver både på lidelse og rør før jeg spurte. "Trofeet" skulle jo være et hint. Røret mitt var i flertall. Søker videre uten R. Hjelper
Gjest punky Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Innrømmer at jeg er på "bærtur", for sjef kan vel ikke slutte med en A ?
Gjest mulle Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Hei og takk Dag, Det lysnet, ser ut til at jeg fant det. Når det gjelder lidelse, så lurer jeg også på det. Jeg vil gjerne ha disse bokstavene, --Y-R-O-I Hjelper Til hjelper. Du kan også løse lidelse og rør med bokstavene --Y-T-O-I i 11vannrett. mulle.
Gjest punky Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Kom meg hjem fra bærturen i god behold :)
Gjest Hjelper Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Til hjelper. Du kan også løse lidelse og rør med bokstavene --Y-T-O-I i 11vannrett. mulle. Hei mulle, Takk skal du ha, men jeg klarte det etter tips fra Dag. Hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå