Gå til innhold

9 - 15

Anbefalte innlegg

Gjest Punky
Skrevet

Lurer på om noen kan gi meg et "spark i ræva" så jeg kommer videre med 30 l.r.Trodde en stund det skulle begynne med standup, men da ville ikke 39v.r være med lenger,,for da ble p en r.Har prøvd å sette inn alle alternative bokst., men får ikke frem noe matnyttig

Fortsetter under...

Gjest Guttorm
Skrevet

Hold fast på den begynnelsen du nevner.

Guttorm

Gjest Guttorm
Skrevet
  - skrev (På 23.6.2006 den 20.49):

Lurer på om noen kan gi meg et "spark i ræva" så jeg kommer videre med 30 l.r.Trodde en stund det skulle begynne med standup, men da ville ikke 39v.r være med lenger,,for da ble p en r.Har prøvd å sette inn alle alternative bokst., men får ikke frem noe matnyttig

Hvis mitt forrige svar kan virke misvisende, vil jeg presisere at begynnelsen er:

STANDUPR.......

Guttorm

Skrevet
  - skrev (På 23.6.2006 den 20.49):

Tenk på de som utfører farlige scener i filmer

Gjest Guttorm
Skrevet
  - skrev (På 24.6.2006 den 7.27):

Hvis mitt forrige svar kan virke misvisende, vil jeg presisere at begynnelsen er:

STANDUPR.......

Guttorm

Tenk som jeg bommet med hjelpen. Selvfølgelig mente jeg begynnelsen skal være STUNTR... Har løst den ferdig, men likevel klarte jeg å rote når jeg skulle være til hjelp. BEKLAGER!!!

Guttorm

Gjest Punky
Skrevet

Nå ble jeg virkelig glad for "sparket",det var det eneste ordet som var igjen og det voldte meg virkelig hodebry, hadde ingen endelse på ordet jeg kunne bruke i bakvendtboka, men med stunt klarte jeg endelsen. Takk for hjelp

Punky

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...