Gjest Odd Inge Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hei! Står litt fast i Nøtta: 27V - Analyse. Har: A - S - -. Noen tips? Mvh Odd Inge
Gjest Guttorm Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hei! Står litt fast i Nøtta: 27V - Analyse. Har: A - S - -. Noen tips? Mvh Odd Inge Bokstavene er riktige og riktig plassert ut fra den løsningen jeg har funnet. Ser ikke bort fra at det kan være andre løsninger. Guttorm
Gjest punky Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Siden du har tilgang til eng.-norsk ordbok, klarer ikke å flytte den grønne "haken" dit, går jeg ut fra at din S er riktig, strever sev med analysen.Får prøve å gjøre hele hjørnet om igjen. Punky
Gjest Gerd Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hei. Sliter også med denne analysen. Jeg har søkt både i engelsk og norske leksikon, men denne klarer jeg ikke å "analysere" Lurte på om jeg hadde riktig grønnsak, men siden dere andre hadde A som første bokstav, for jeg gå ut ifra at den er rett. ("Essay" hadde passet helt perfekt) 28 loddrett kan jo ikke få blitt noe annet så vidt jeg kan se. Nei, her må jeg ha hjelp!!! Gerd
Gjest Egon Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Siden du har tilgang til eng.-norsk ordbok, klarer ikke å flytte den grønne "haken" dit, går jeg ut fra at din S er riktig, strever sev med analysen.Får prøve å gjøre hele hjørnet om igjen. Punky Hei Punky Se etter i "julegaven" din, der finner du ordet. Egon
Gjest keb Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hei. Sliter også med denne analysen. Jeg har søkt både i engelsk og norske leksikon, men denne klarer jeg ikke å "analysere" Lurte på om jeg hadde riktig grønnsak, men siden dere andre hadde A som første bokstav, for jeg gå ut ifra at den er rett. ("Essay" hadde passet helt perfekt) 28 loddrett kan jo ikke få blitt noe annet så vidt jeg kan se. Nei, her må jeg ha hjelp!!! Gerd Siden du har nettutgaven av Medisinsk ordbok, bør du søke på analyse der og du vil finne ordet. Det spørs om du har riktig grønnsak, siden ordet ditt begynner med E, bytt den ut med en A. keb
Gjest punky Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hei Punky Se etter i "julegaven" din, der finner du ordet. Egon Hei Egon, tipset nettopp lest og fulgt og der var det, S som tredje var rett, ikke min og dermed stoppet det opp. Får ta resten av hjørnet i morgen. Takk for hjelpen Mvh Punky
Gjest Odd Inge Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Takk for hjelpen alle sammen! Fant ordet i Medisinsk ordbok på nettet. Fint at mitt lille spørsmål var til hjelp for flere! Mvh Odd Inge
Gjest Gerd Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hei. HJELP!! Hovedkvarter, 8 loddrett, og så skal det i tillegg forkortes. Jeg har lett over alt, men finner ikke noe i nærheten av de bokstavene jeg har, og det er: - H - P -. Noen som kan sette meg på sporet? Gerd Jeg tar tilbake alt. jeg fant det! Innlegg redigert. (05-25-06 11:23)
Gjest Tiny Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hvor finner jeg medisinsk ordbok på nettet? Må man være abonnemnt? Hilsen Tiny
Gjest Gerd Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Du finner medisinsk ordbok under ordnett.no. Du må være abonnent, og det koster kr. 150 pr. år. Gerd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå