Gå til innhold

9 - 15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nødt til å spørre om hjelp, stikkordet er: er bulldoseren ? Lurer på om det gjelder en menneskelig egenskap, men finner ikke noe som passer inn

Fortsetter under...

Gjest Britt
Skrevet

Den er beltegående.

Britt

Skrevet

Er nødt til å spørre om hjelp, stikkordet er: er bulldoseren ? Lurer på om det gjelder en menneskelig egenskap, men finner ikke noe som passer inn

du er vel grei, takk skal du ha.Så for meg en fremfusende person

Skrevet

Tør jeg be om hjelp til enda ett stikkord, nemlig emballasje, med rett antall bokstaver får jeg bare ammunisjonhylse til svar og det svaret liker jeg ikke

Gjest Britt
Skrevet

du er vel grei, takk skal du ha.Så for meg en fremfusende person

Har sendt inn kryssordet, men hvis du kan gi meg de sikre bokstavene dine, kommer jeg kanskje på hva jeg fikk.

Britt

Skrevet

Kan ikke si at jeg har helt sikre bokstaver,men vil gjerne ha T som 2.bokstav(kapteionsuniform),en D som 8.bokstav(djeveltilbeder),en A som 10.(overfalle),en S som nest siste((haderslev),men vil ikke påstå at disse er riktige

Annonse

Gjest Britt
Skrevet

Jeg mener å ha STANDARDPAKNING på emballasje, kan du få det til å stemme?

Britt

Skrevet

Det passet jo med flere av bokstavene mine, får lete videre i morgen, for nå tar jeg kvelden Takk for positiv velvilje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...