Gjest Belladonna Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Nå er jeg ferdig med kryssordbilaget og oppdager på mesterkrysset det samme som jeg hadde et innlegg om ang. ukens nøtt, nemlig flere løsninger på samme stikkord. Kanskje du, Mulle, kan tre støttende til igjen? Her gjelder det måler, annen kol. fra høyre, midt på. En løsning kan bli a på første bokstav og x på tredje, eller d på første og r på tredje. Men som det er skrevet tidligere, må alle riktige løsninger godtas. Nå er det tid for sengen. God natt til dere som fremdeles er oppe :-)!
Gjest mulle Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Belladonna. Jeg sendte inn løsningen i dag. Jeg har løst kryssordet, men jeg er ikke i stand til å huske løsningen du etterlyser. Jeg har ikke notert noe heller. Så jeg må skuffe deg denne gangen. mulle
Gjest punky Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 I oppslagsverkene mine sto begge forslagene dine nevnt, såp jeg valgte bare ett av dem, begge må jo godkjennes, mener jeg, selv om man ikke har valgt rett etter hva forfatteren har tenkt.
Gjest Belladonna Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Takk til dere begge for svar. Jeg valgte varianten på "a" og har ekspedert bilaget idag. Vi får ønske hverandre lykke til og håpe på premie :-). Hilsen Belladonna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå