Gjest Berit Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Siste hjertesukk mht ukens nøtt nr 9: "En slik hindrer slitasje" på 9 bokstaver _ _ _ _ R _ _ _ E. Kan noen hjelpe? Dessuten i nr 10: 8 l Odde - har _ S - R _. Og 24 l Lodde dybden av - har _ A _ T _. Hilsen Berit
Gjest karih Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Fant det ut selv, det må vel være FATTE. På odden har jeg skrevet ISØRE, en historisk odde i Danmark.
Gjest Egon Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 - skrev (På 8.3.2006 den 8.11): Siste hjertesukk mht ukens nøtt nr 9: "En slik hindrer slitasje" på 9 bokstaver _ _ _ _ R _ _ _ E. Kan noen hjelpe? Dessuten i nr 10: 8 l Odde - har _ S - R _. Og 24 l Lodde dybden av - har _ A _ T _. Hilsen Berit Hei "En slik hindrer slitasje" har vært i Nøtta tidligere. Du kan finne svaret ved å klikke på SØK. Skriv inn søkerordene og klikk på søk igjen. Egon
Gjest karih Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hei Egon! Takk for tipset, men jeg er nok for treg for denne nøtta. Fikk det ikke til å fungere. Kan du gi meg en mer detaljert "oppskrift" ?
Gjest Berit Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Enda en som er treg - jeg får det heller ikke til å funke.
Gjest karih Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hei Berit! Vi må nok sette vår lit til hjelp fra Egon, det har jeg sett før når jeg har stått fast i Dagbladets Magasinkryssord.
Gjest Egon Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 - skrev (På 8.3.2006 den 11.09): Enda en som er treg - jeg får det heller ikke til å funke. Hei Gå innpå linken til Hjemmet. Klikk på søk øverst på siden. Skriv inn "en slik hindrer slitasje". Klikk på SØK igjen. Klikk på nøtta nr 16 så finner dere svaret. Egon
Gjest Berit Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Tusen takk til dere begge - så lærte jeg noe nyttig i dag også! Berit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå