Gjest Alf Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Hei, Siden det har vært endel spørsmål og svar her ang. Mesterkryssord og Ukens nøtt, drister jeg meg til:I 31 vannrett, handling, har jeg: -K-R- Kunne jeg få et svar om disse bokstavene er riktige? Hvis disse er riktige, vil det vel forsvares å sette inn en Å i midten. Eller hvis bokstavene er gale, hadde det vært fint å få et kryptisk svar. Det er egentlig morsomt å lese slike svar. Mvh Alf
Gjest Ma Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 K er ikke riktig . Ikke tenk bare norsk. Good luck.
Gjest Alf Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Hei, Mange takk for svaret. Ville sende deg en e-post, feilmelding Sorry.... Hvis vindpust skal slutte på C istedenfor K, må jeg foreløbig melde pass. Dessuten hvis det ordet jeg tenkte på med K som andre bokstav, vært likestilt med det norske uttrykket. Mvh Alf
Gjest Alf Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 K er ikke riktig . Ikke tenk bare norsk. Good luck. Hei, Takk skal du ha. Glem mitt forrige innlegg, har fått hjelp. Alf
Gjest Nora Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 e æ like klok!! har fulgt spent med dykk, for eg har akkurat same problem! Tell me, tell me, e æ så utålmodig!
Gjest wenche bones Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hei, Siden det har vært endel spørsmål og svar her ang. Mesterkryssord og Ukens nøtt, drister jeg meg til:I 31 vannrett, handling, har jeg: -K-R- Kunne jeg få et svar om disse bokstavene er riktige? Hvis disse er riktige, vil det vel forsvares å sette inn en Å i midten. Eller hvis bokstavene er gale, hadde det vært fint å få et kryptisk svar. Det er egentlig morsomt å lese slike svar. Mvh Alf Sitter igjen med 29V, UTTREKK Har fått alt rundt til å gå opp. Er dette nøtta?
Gjest margot Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hei, Siden det har vært endel spørsmål og svar her ang. Mesterkryssord og Ukens nøtt, drister jeg meg til:I 31 vannrett, handling, har jeg: -K-R- Kunne jeg få et svar om disse bokstavene er riktige? Hvis disse er riktige, vil det vel forsvares å sette inn en Å i midten. Eller hvis bokstavene er gale, hadde det vært fint å få et kryptisk svar. Det er egentlig morsomt å lese slike svar. Mvh Alf Wenche, jeg fant ordet i Daniel Danielsen, Kryssordboken, og dokumentasjon i SNL. margot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå