Gjest chris Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hallo! Noen som vet hva Foreslå ny kortutdeling kan være. 5 bokst. Mangler første, slutter på EKKE. Hilsen Chriss
Gjest anita_m Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Heisan! Har du noen gang spilt poker så har du helt sikkert vært borte i dette uttrykket! anita
Gjest chris Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 har ikke spilt poker, så jeg har ikke peiling
Gjest margot Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Hei Chris! Jeg har ikke spilt poker jeg heller, men jeg fant uttrykket i Bokmålsordlista. margot
Gjest chris Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Hei,hei. Hva søkte du på da? Har vært inne på noen pokersider, men finner ikke ut av det. Hilsen Chriss
Gjest margot Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Tror jeg brukte blindbokstav og søkte: _ekke fikk noen alternativer ord, og også det riktige, mener jeg. margot
Gjest margot Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Hei Chris! Noen ganger hjelper det å søke på denne måten. Andre ganger får man opp for mange alternativer. Det kan også av og til hjelpe å snu litt på spørsmålet, spørre om det samme som kryssordforfatteren, men på en litt annen måte, f.eks. utdeling = dele ut, osv. Eller prøve med et annet ord, som er synonomt med det som det spørres om. margot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå