Gjest margot Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hei, Kan jeg stole på at et ord som jeg bare finner i denne kryssordboken er riktig? Har søkt i ordnett og bokmålsordboka, og kan ikke finne det. Heller ikke i Tanums. Finnes det andre steder å lete? Tror ikke jeg vil finne det i et leksikon. Men ordet passer perfekt. Margot
Gjest punky Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Nå ble jeg nyfiken, hvilken oppgave,blad ?
Gjest mette Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg har funnt en hel del feil i DD`s kryssordbok.Det har nok gått litt for fort i svingene der..
Gjest margot Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Nå ble jeg nyfiken, hvilken oppgave,blad ? Hei Punky, Våre Beste nr. 2. Det ser ut som UHYRET mitt vil ha spesialkost. margot
Gjest margot Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg har funnt en hel del feil i DD`s kryssordbok.Det har nok gått litt for fort i svingene der.. Hei Mette! Fant det allikevel. Ved å søke fra andre vinkler. margot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå