Gjest marie Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg plundrer med venstre hjørne, for hva er "små plagg" ? Har låst meg fast, så jeg sier takk hvis noen kan gi meg et tips.
Gjest Alf Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hei, Det er så mye som kan være "små plagg" at her må man få et kryptisk tips. Alf
Gjest cs Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 desto mindre de er desto mer behager de mannen bæres når det er fint vær særlig på badestranden
Gjest anita_m Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hei cs Så når det i Norsk Riksmålsordbok står klesplagg for kvinner så stemmer kanskje ikke det? De er kanskje egentlig heller skapt for dere menn? :-) Anita
Gjest Alf Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 - skrev (På 22.1.2006 den 23.43): desto mindre de er desto mer behager de mannen bæres når det er fint vær særlig på badestranden CS Takk skal du ha, akkurat et slikt tips som er morsomt å få. Faktisk forsøkt det, men fikk det ikke til å passe med det jeg hadde ellers. Alf
Gjest Svein Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 - skrev (På 22.1.2006 den 23.43): desto mindre de er desto mer behager de mannen bæres når det er fint vær særlig på badestranden Festlig vri på kryssordhjelpen, cs! Det påstås at de aktuelle plaggene stadig blir mindre, men som ivrig kryssordløser (og mann!) må jeg bekjenne at mine utgifter til disse små plaggene stadig blir større...
Gjest embla Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Hei. Antakelig er jeg på grensa til teit, men samme hva jeg kan tenke meg at menn liker at vi har på oss på stranden, passer det ikke med pronomen loddrett! Kan noen lette enda litt mer på sløret? Jeg blir forvirret av Svein: er det døtre el kone som forlanger at du skal kjøpe til dem, eller bruker du det selv? Veldig takknemlig for hjelp! Hilsen embla
Gjest odd Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 - skrev (På 21.1.2006 den 19.17): Jeg plundrer med venstre hjørne, for hva er "små plagg" ? Har låst meg fast, så jeg sier takk hvis noen kan gi meg et tips. hei embla! jeg ville ikke likt at dama hadde på seg disse plaggene på stranda. om hun fikk lyst på en dukkert med klærne på, dukket hun vel opp igjen uten ... vet ikke om cs har tenkt over det i sin poetiske hyllest ...
Gjest Svein Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg liker denne ordutvekslingen; den har glimt i øyet! Kjære Embla, når du har funnet løsningsordet, vil du se at hjelpen sitter som klistret! Til Odd: Hvem drar på stranda for å se på sin kone?? :-)
Gjest marie Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 - skrev (På 24.1.2006 den 17.04): Hei. Antakelig er jeg på grensa til teit, men samme hva jeg kan tenke meg at menn liker at vi har på oss på stranden, passer det ikke med pronomen loddrett! Kan noen lette enda litt mer på sløret? Jeg blir forvirret av Svein: er det døtre el kone som forlanger at du skal kjøpe til dem, eller bruker du det selv? Veldig takknemlig for hjelp! Hilsen embla Takk for alle kryptiske svar på mitt spørsmål om "små plagg" , Artig med tips, men jeg sier som embla at jeg må være på grensen til teit, for jo flere innlegg som kommer, jo mer forvirret blir jeg. Tro det eller ei, men jeg finner ikke løsningen !!! Har vel gjort noe feil der oppe i venstre hjørne som låser meg til feil bokstaver. Håper på flere tips eller hint, så kanskje nattesøvnen blir reddet. mvh.
Gjest marie Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 - skrev (På 24.1.2006 den 17.04): Hei. Antakelig er jeg på grensa til teit, men samme hva jeg kan tenke meg at menn liker at vi har på oss på stranden, passer det ikke med pronomen loddrett! Kan noen lette enda litt mer på sløret? Jeg blir forvirret av Svein: er det døtre el kone som forlanger at du skal kjøpe til dem, eller bruker du det selv? Veldig takknemlig for hjelp! Hilsen embla Hei til alle som har svart på mitt spørsmål. Virkelig artig med de kryptiske tipsene. Etter å ha analysert setning for setning, sa det plutselig klikk, og løsningen var der. Takk alle sammen. Mvh.
Gjest embla Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Takk alle sammen, etter tips om grundig analyse, falt ting på plass. (Selv om jeg ALDRI ville kledd meg i slike "plagg" ). Ting som klistrer var jeg ferdig med for noen år siden! embla (litt mindre teit i dag)
Gjest Denise Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 - skrev (På 21.1.2006 den 19.17): Jeg plundrer med venstre hjørne, for hva er "små plagg" ? Har låst meg fast, så jeg sier takk hvis noen kan gi meg et tips. Måtte le da det endelig gikk opp for meg hva løsningen måtte være! Gjett om jeg har grublet på dette! Tusen takk alle sammen, og en spesiell takk til Svein, som var den som fikk meg til å skjønne sammenhengen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå