Gå til innhold

gammel hjemmeside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si meg, er det noen som har funnet ut hvor man trykker for å få den frem? I følge instruksjonen ved det nye systemet skulle det være mulig, men ikke om jeg er kar for å finne dette stedet

Fortsetter under...

Gjest Norsk Kryssordleksikon
Skrevet

Jeg har ikke fått ordnet med den gamle siden enda. Skal snakke med systemansvarlig.

Morten

Skrevet

Det var hyggelig å få svar, strever nemlig med frisøk når jeg ikke har stikkord. Som oftest får jeg 0 svar, selv om jeg kan ramse opp en ørten alternativ, derfor skulle jeg gjerne hatt gammelsiden. Nå har jeg kun 2. og 4. bokstav i ett ord med 5 .bokst, og har prøvd med ? i blindrutene, 0 svar

Hilsen Punky

Gjest Norsk Kryssordleksikon
Skrevet

Jeg har fått en del brev som savner den gamle "søk i svarord" med bokser hvor en kan legge inn kjente bokstaver. Dette vil snart være tilgjengelig på den nye hjemmesiden.

Hilsen Morten

Gjest anita_m
Skrevet
  - skrev (På 1.11.2005 den 16.03):

Det var hyggelig å få svar, strever nemlig med frisøk når jeg ikke har stikkord. Som oftest får jeg 0 svar, selv om jeg kan ramse opp en ørten alternativ, derfor skulle jeg gjerne hatt gammelsiden. Nå har jeg kun 2. og 4. bokstav i ett ord med 5 .bokst, og har prøvd med ? i blindrutene, 0 svar

Hilsen Punky

Punky!

Du må ikke skrive ? i blindrutene - de skal stå tomme akkurat som i "gamle dager"!

Anita

Skrevet

Har prøvd både med og uten, men svaret blir det samme

Annonse

Gjest anita_m
Skrevet

Hmmm.......Og da har du krysset av i "søk i svarord" OG "Fritekstsøk", men IKKE i "søk med spørreord"? Jeg har nemlig ingen problemer med dette, så det skal kunne gå greit...

Anita

Skrevet
  - skrev (På 1.11.2005 den 17.00):

Har prøvd både med og uten, men svaret blir det samme

Hei Anita, glemte å si at problemet bare oppstår når jeg ikke har eksakt spørreord, når det gjelder søk i svarord, fungerer det som før

Punky

Skrevet

Hei igjen, har prøvd så mange ganger, men denne gangen klaffet det. Aner ikke hva jeg har gjort anderledes, men orker ikke gruble over det, er bare glad jeg fikk det til. Takk for at du ikke ga meg opp, men fikk meg til å fortsette :)

Skrevet
  - skrev (På 1.11.2005 den 14.50):

Si meg, er det noen som har funnet ut hvor man trykker for å få den frem? I følge instruksjonen ved det nye systemet skulle det være mulig, men ikke om jeg er kar for å finne dette stedet

Gammel hjemmeside

Jeg støtter punky og andre som tenker på den gamle hjemmesida. Jeg håper at vi kan få den tilbake, og at vi kan bruke den også. Det ideelle vil være at vi kan bruke den nye og den gamle. Håper inderlig at det lar seg gjøre. Ikke minst den gamle Søk i svarord. Men også det andre. Stå på for å få det til !!!

Mvh marion

Skrevet

Ser nå hvilken feil jeg gjorde, jeg hadde ikke klikket av for inneholder under søk i fritekst. Kanskje til hjelp for andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...