Gå til innhold

NM-4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen gi meg svar på 26 og 38 vannrett, i Hjemmet's Klasiker'n

,

Skrevet

26 vr:DEMURRAGE (Tanum)

38 vr:Det befordringsmiddelet som damene og feks posten ble fraktet med i gamle cowboyfilmer!!

Men jeg mangler et ord i billedkryssen, helt nederst til høyre: belte. Kan du eller noen annen hjelpe meg med det?

Mvh Inger

Skrevet

Hei,

Hosmeg passer det med: URREM.

Kan du si hva bokføring blir.

Jeg får som en annen som spør -KONTRERE. Kontere er det jo noe som heter, mulig akontere?

qi

Skrevet

26 vr:DEMURRAGE (Tanum)

38 vr:Det befordringsmiddelet som damene og feks posten ble fraktet med i gamle cowboyfilmer!!

Men jeg mangler et ord i billedkryssen, helt nederst til høyre: belte. Kan du eller noen annen hjelpe meg med det?

Mvh Inger

Takk for hjelpen !

Hjelpen til deg blir: ISREM

Skrevet

Kan noen gi meg svar på 26 og 38 vannrett, i Hjemmet's Klasiker'n

,

qi

Det går ikke med urrem hos meg, da jeg som Ravi har -srem. Du mangler S i begynnelsen av det andre ordet (Tanum) :-)

Ravi

Jeg har tenkt på isrem, men vet du hva slags/hvor det fins en sånn rem/belte? Jeg har funnet ordet, men ingen forklaring

Mvh Inger

Skrevet

Hei,

Jeg kopierer og kladder, ble utydelig så jeg tok det for forkortelse.

Isrem kan være riktig, men finner det ikke foreløpig.

qi

Skrevet

NRO isrem,om arktiske forhold,isstrimmel. Isstrimmel, strimmel av is,smalt langt isbelte

Skrevet

Takk skal du ha Punky.

Jeg var nok ikke tålmodig nok da jeg ville finne forklaringen etter at ordet kom frem her.

qi

Skrevet

qi

Det går ikke med urrem hos meg, da jeg som Ravi har -srem. Du mangler S i begynnelsen av det andre ordet (Tanum) :-)

Ravi

Jeg har tenkt på isrem, men vet du hva slags/hvor det fins en sånn rem/belte? Jeg har funnet ordet, men ingen forklaring

Mvh Inger

Hei Punky

Takk fra meg også :-)

Inger

Skrevet

Gleden er på min side, bare hyggelig å kunne hjelpe, ikke alle har samme tilgang til hjelpemidler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...