Gå til innhold

Ukens nøtt 37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gir jeg opp. Det er mulig det er enkelt, men jeg må være på ville veier. Problemet er 5v : kan åker være. Jeg har -h-a- , men det gir meg ingen assosiasjon til løsning. Så bokstaven(e) er vel gale, eller jeg har liten peil på jordbruk. Kan noen bidra med et puff fram mot løsningen ?

ulf

Skrevet

Mine kunnskaper innen jordbruk er også snevre, sjøl om enkelte

påstår at jeg har noen svin på skogen. Men jeg vet så pass at

jeg tør påstå at dine bokstaver er uriktige...

Skrevet

Nå gir jeg opp. Det er mulig det er enkelt, men jeg må være på ville veier. Problemet er 5v : kan åker være. Jeg har -h-a- , men det gir meg ingen assosiasjon til løsning. Så bokstaven(e) er vel gale, eller jeg har liten peil på jordbruk. Kan noen bidra med et puff fram mot løsningen ?

ulf

Hei gutter!

Sjøl hadde jeg problemer med en av de loddrette fra denne åkern, 7L etterkommere. Hadde veldig lyst til å endre dette til etterkommerNe, og gjorde dette etter å ha konferert med en annen som hadde kommet til samme konklusjon. Kan dette løse "åkern" for deg Ulf? Eller har du klart å komme i mål uten å forandre stikkordet Svein?

mvh Anita

Skrevet

ulf

Min løsning er basert på samme endring som den du

har gjort, Anita!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...