Gjest anita_m Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ser ut til at jeg ikke klarer denne på egenhånd denne uken.... Nærmere bestemt det nedre venstre hjørnet. Foreløpig står det tomt om en ser bort fra alle rester etter utviskninger! Hadde en følelse av at fredskongress kunne være rett, men da får jeg store problemer med rovdyret. Alle hint på alle ordene der nede tas imot med stor takknemlighet i sommervarmen! mvh anita
Gjest Guttorm Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ser ut til at jeg ikke klarer denne på egenhånd denne uken.... Nærmere bestemt det nedre venstre hjørnet. Foreløpig står det tomt om en ser bort fra alle rester etter utviskninger! Hadde en følelse av at fredskongress kunne være rett, men da får jeg store problemer med rovdyret. Alle hint på alle ordene der nede tas imot med stor takknemlighet i sommervarmen! mvh anita Jeg har på rovdyr: De 5 første bokstavene blir et (rov)kattedyr. Går du inn i Tanum, finner du det som jeg benyttet som løsning. Om dette er riktig, vet jeg ikke. Har ikke funnet ordet andre steder. De 4 siste bokstavene blir k_l_. Guttorm
Gjest anita_m Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Tusen takk gutter! Da skulle jeg snart være i mål!
Gjest iver Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har på rovdyr: De 5 første bokstavene blir et (rov)kattedyr. Går du inn i Tanum, finner du det som jeg benyttet som løsning. Om dette er riktig, vet jeg ikke. Har ikke funnet ordet andre steder. De 4 siste bokstavene blir k_l_. Guttorm hei odd! Benytter anledningen til en gratulasjon!! Bra!! iver
Gjest odd Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ser ut til at jeg ikke klarer denne på egenhånd denne uken.... Nærmere bestemt det nedre venstre hjørnet. Foreløpig står det tomt om en ser bort fra alle rester etter utviskninger! Hadde en følelse av at fredskongress kunne være rett, men da får jeg store problemer med rovdyret. Alle hint på alle ordene der nede tas imot med stor takknemlighet i sommervarmen! mvh anita hjertelig takk, iver !! odd
Gjest toto Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Ser ut til at jeg ikke klarer denne på egenhånd denne uken.... Nærmere bestemt det nedre venstre hjørnet. Foreløpig står det tomt om en ser bort fra alle rester etter utviskninger! Hadde en følelse av at fredskongress kunne være rett, men da får jeg store problemer med rovdyret. Alle hint på alle ordene der nede tas imot med stor takknemlighet i sommervarmen! mvh anita Hjelp!!! Hvor er stikkordet til 1L ?????
Gjest anita_m Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Skrev inn og spurte om dette, og da fikk jeg dette svaret:"Jeg skulle så gjerne ha hjulpet deg, men kryssordforfatteren har tatt ferie uten å sende oss løsningen på oppgaven. Dermed vet jeg verken stikkordet eller svaret. Hvis du vil sende inn og konkurrere om premie, godtar vi nær sagt hva som helst. Jeg beklager!" Har ikke startet på kryssordet enda og veit ikke om jeg trenger 1L til hjelp til andre ting etterpå, men vi får heller hjelpe hverandre litt om vi finner ut hva det skal være her eller vente til denne forfatteren har avferiert seg....... Anita
Gjest Guttorm Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Ved hjelp av bokstavene som fremkommer, tenker jeg at løsningsordet kan være "DOKUMENTARROMAN". Guttorm
Gjest toto Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Skrev inn og spurte om dette, og da fikk jeg dette svaret:"Jeg skulle så gjerne ha hjulpet deg, men kryssordforfatteren har tatt ferie uten å sende oss løsningen på oppgaven. Dermed vet jeg verken stikkordet eller svaret. Hvis du vil sende inn og konkurrere om premie, godtar vi nær sagt hva som helst. Jeg beklager!" Har ikke startet på kryssordet enda og veit ikke om jeg trenger 1L til hjelp til andre ting etterpå, men vi får heller hjelpe hverandre litt om vi finner ut hva det skal være her eller vente til denne forfatteren har avferiert seg....... Anita Fant to passende ord. Jeg landet også på "dokumentarroman" toto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå