Gå til innhold

Feil i kode-X 24?

Anbefalte innlegg

Gjest anita_m
Skrevet

Sitter her og pludrer med kodekrysset, og tror det er vel i havn. Stussa dog på et par ord nederst i venstre hjørne der jeg tror det kan ha sneket seg inn et 15-tall istedenfor 16. Noen som er enige, og hva skal man egentlig skrive da - den rette bokstaven, eller skal man holde seg strengt til tall=bokstav?

Fortsetter under...

Gjest Aveline
Skrevet

Hei!*

Har observert det samme som deg...Jeg har satt et utropstegn ved siden av ordet...og håper på at det blir oppfattet av "sensor"!

vh

Aveline

Gjest Belladonna
Skrevet
  - skrev (På 14.6.2005 den 21.47):

Sitter her og pludrer med kodekrysset, og tror det er vel i havn. Stussa dog på et par ord nederst i venstre hjørne der jeg tror det kan ha sneket seg inn et 15-tall istedenfor 16. Noen som er enige, og hva skal man egentlig skrive da - den rette bokstaven, eller skal man holde seg strengt til tall=bokstav?

Jeg spurte om det samme for en tid tilbake, tror det var i Hjemmet-X nr.4 hvor det var flere feil.

En annen kryssordløser (Alf?) fortalte at han hadde snakket med en i redaksjonen og fått opplyst at man skulle skrive det som var riktig, for tallene stod ikke i fasiten.

Gjest Aveline
Skrevet

Takk Belladonna!!

Da blir min (opprinnelige)"15" omdøpt til "16"

vh.

Aveline

Gjest anita_m
Skrevet
  - skrev (På 14.6.2005 den 21.47):

Takk for svarene :-)

Men siden jeg engang er litt nysgjerrig, så begynner jeg å fundere på hvordan de går frem når de sjekker kryssordløsningene..... Ser de blindt på fasiten eller "tenker de sjøl"? Det hender tross alt at det er mer enn en løsning.......Ikke minst der det har sneket seg inn en feil slik som det jo gjør fra tid til annen

Gjest Marianne
Skrevet

Ja det lurer jeg også på! Spesielt i puslekryss der det kan være flere løsninger.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...