Gjest jens Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hei en "allviter" Jeg står noe fast her ved "krigsoppbud". Var takknemlig for et aldri så lite tips. Jens
Gjest odd Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 hei jens. du er ikke snau som ber om hjelp til et 13-bokstavers langt ord! det vanlige er at man løser de kryssende ordene først. gir deg likevel stridskrefter - med et lite smil ... odd
Gjest jens Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Hei Odd! Tusen takk for et godt og greit svar. Nå ble det krefter til striden videre. jens
Gjest punky Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Kunne tenke meg ett hint ang. billig, står helt stilt. 5 bokst. har o og n som 2. og 4.Vet at lange debattinnlegg , som nå, gjør det svært stille om spørsmål/svar, men det ------------
Gjest Skjye Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hei, Punky. Du har riktige bokstaver. I SNL er løsningsordet beskrevet som amerikansk slangord. Du finner bekreftelse på "billig" ved å lese NROs definisjon av ordet. Mvh Skjye.
Gjest Belladonna Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Kunne tenke meg ett hint ang. billig, står helt stilt. 5 bokst. har o og n som 2. og 4.Vet at lange debattinnlegg , som nå, gjør det svært stille om spørsmål/svar, men det ------------ Hei Punky, har du funnet ordet? Litt hjelp fra meg ;-), ordet brukes også om gal, sprø (slang).
Gjest punky Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Takk til dere begge, tipset fra Belladonna fikk i gang hjernevinningene , sjekket opp i NRO etter tips fra Skjye. Full klaff, takk igjen!
Gjest punky Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Er lei for det, men må spørre om hjelo igjen,det gjelder skuespiller kontra rom. Tror neppe det blir rådssal, å virker søkt i skuespiller. Er det et egennavn eller hva?
Gjest Guttorm Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 ROM: Din bokstav nr. 4 og 6 er korrekt. Du finner løsningen ved å søke på ordet "rom" i dette kryssordleksikonet, 7 bokst. Skuespiller er et et engelsk uttrykk for "skuespiller", eller "filmstjerne". Guttorm
Gjest punky Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hadde skuespilleren som ett av alternativene mine, men alt strandet mot rommet, tenkte rett og slett ikke i de baner. Takk for hjelpa, da ble jeg ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå