Gjest Belladonna Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg trenger hjelp til noen ord her. 24 v, litterær retning. -t-i-i-m- . Kan dette være stoisisme? Det forbinder jeg med filosofi. 36 l, rike, m-d-a, madwa? medea? 71 v, folk som slår, -r-m-e-o-p- , trommekorps? På forhånd tusen takk for hjelp!
Gjest Berit Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg har sendt inn oppgaven, men mener å huske at det skal være stoisisme på det litterære, Du har gjettet riktig på folk som slår. Hilsen Berit
Gjest odd Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg trenger hjelp til noen ord her. 24 v, litterær retning. -t-i-i-m- . Kan dette være stoisisme? Det forbinder jeg med filosofi. 36 l, rike, m-d-a, madwa? medea? 71 v, folk som slår, -r-m-e-o-p- , trommekorps? På forhånd tusen takk for hjelp! til Belladonna: det er attisisme som er litterær retning. odd
Gjest Berit Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Takk skal du ha, Berit! Nå tulla jeg visst, det er ikke denne hj. knusern jeg har sendt inn. Og takk for at du retta på meg, Odd.Hilsen Berit
Gjest Belladonna Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Takk til deg, Odd! Nå mangler bare 36 l, så er kryssordet ferdig.
Gjest Belladonna Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 til Belladonna: det er attisisme som er litterær retning. odd Unnskyld Odd, min takk til deg havnet på feil sted ;-) !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå