Gjest Marianne Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Er det noen som vet hva ordet til venstre blir? _e_e_i_e_ blir snart sprø!!
Gjest punky Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Finner ikke ut av hvor du er hen, har sjekket både 9 og 10, men finner ikke de nevnte bokstavene, Er muligens "blind", men syk, det er jeg !
Gjest marit Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Er det noen som vet hva ordet til venstre blir? _e_e_i_e_ blir snart sprø!! hvis det er puslekryss 1 du mener så sliter jeg med det samme, oppgaven er :vi ser dere ,som skal stokkes om å bli et fornuftig ord. har de samme bokstavene som deg. Håper noen kan hjelpe. Marit
Gjest Einar Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Svenskene har et ord "redovisa". Fornorsket skulle det i presens bli redeviser. Har ikke funnet det i noen ordbok, men på noen få internettsider. "Redevises" ga treff på et offisielt dokument fra Statens bgningstekniske etat. Tror jeg går for "Redeviser". Einar
Gjest blåmann Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Er det noen som vet hva ordet til venstre blir? _e_e_i_e_ blir snart sprø!! Går det an med "revideres"? (Har ikke sett på oppgaven selv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå