Gjest Bente H Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Hei igjen! Masse av planter får jeg til å bli BLOMSTER_____? Vil noen dele løsningen med meg? Beste hilsen Bente
Gjest aveline Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Hei Bente!* Mener du "plante" - der som Svein mente det ikke kunne stemme med "krøll"? Men det gjør det. "Rødsildre" passer inn. Håper dette hjalp* Vh. Aveline
Gjest punky Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har sjekket allae steder jeg har tilgang til for å finne ut om pirk kan bli krøll, får ikke positivt svar noen steder. Hvor finnes den løsningen?
Gjest aveline Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Hei! Ja, det er meg som har satt i gang "oppstyret" rundt "krøll/pirk"... Det er godt mulig jeg tar feil her, men de to ordene har i alle fall en fellesnevner i ordet "plunder" - i henhold til min synonym-bok. Om det er slurv eller dialekt - skal være usagt. Men for meg lyder det helt naturlig å sidestille EN variant av ordene, som i dette tilfellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå