Gjest odd Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 uansett hvordan jeg stokker om på ordene, ender jeg opp med 30. bjelle = dingeling. men finner ingen bekreftelse på at dette er rett. noen som har funnet ?
Gjest CS Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 DINGELING har jeg bokført på kryssordforfatterens feilkonto. Følgende utskrift fra Norsk ordbok kan være kilden til feilen: dingeling, dingelingeling interj.; om lyd av (ringe)-klokke, bjelle [lydord]
Gjest odd Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 - skrev (På 6.6.2003 den 1.12): uansett hvordan jeg stokker om på ordene, ender jeg opp med 30. bjelle = dingeling. men finner ingen bekreftelse på at dette er rett. noen som har funnet ? til CS tusen takk for oppklarende svar. ser sammenhengen tydelig slik du setter det opp, og du har nok rett. mvh odd
Gjest bj Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 - skrev (På 6.6.2003 den 1.12): uansett hvordan jeg stokker om på ordene, ender jeg opp med 30. bjelle = dingeling. men finner ingen bekreftelse på at dette er rett. noen som har funnet ? kan noen hjelpe meg med fremkomstmiddel 1vannrett ?
Gjest Jens Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Hei en eller annen! Jeg ville også gjerne ha hjelp til "fremkomstmiddel" 1 V. Mangler også "beløp" 31 V Jens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå