Gå til innhold

Mester 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til Hunndyr 5 boks. -y-s-. Antagelig noen feil der men finner ikke ut hva.

Marit

Fortsetter under...

Gjest Inger-Lise
Skrevet

På hunndyr har jeg rysse

Skrevet
  - skrev (På 5.1.2005 den 12.48):

Trenger hjelp til Hunndyr 5 boks. -y-s-. Antagelig noen feil der men finner ikke ut hva.

Marit

Takk for den.

Marit

Skrevet

Marit

Da sitter jeg med et ord igjen, Gate 5 boks. -n-e-. Fins det noen hjelpere der ute ?

Marit

Skrevet
  - skrev (På 6.1.2005 den 9.25):

Da sitter jeg med et ord igjen, Gate 5 boks. -n-e-. Fins det noen hjelpere der ute ?

Marit

Takk for hjelpa, da var den ferdig.

Marit

Annonse

Gjest Guttorm
Skrevet

Marit

Har funnet en annen løsning. Mener det skal være "Enhet". Se på www.lydrommet.no

Der står det skrevet: Gate: En elektronisk enhet som slår av signalet når dets nivå faller under en terskel.

Guttorm

Skrevet
  - skrev (På 5.1.2005 den 12.58):

På hunndyr har jeg rysse

Tja, dette ble vanskelig. Er det flere som si sin mening ?

Skrevet

Jeg har ENGEN,som er en gate i Bergen,som løsning.Hvis jeg husker riktig,har jeg hatt den løsningen i en tidligere kryssord-oppgave også...

Skrevet

Marit

hei Guttorm

Du fant jo en artig variant!!

Jeg har vel en liten mistanke om at ENGEN muligens kan være fasit,- men med ditt belegg for "enhet" må jo denne være "lovlig" løsning!

iver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...