Gjest Monica Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Da er det dagen før fristen, og jeg har et ord igjen: 31V: HEISEINNRETNING = _N_ _ _I _S_J ? Etter hva jeg kan skjønne må 26L INSTRUMENT være enten ELMÅLER eller ELORGEL, og dermed blir 4. bokstav løsningsordet enten Å eller R..noen som har løst oppgaven?
Gjest Bjarne Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hei, Monica Kan det tenkes at du har markert en bokstav for mye, og at det skal bli SNORVINSJ? GODT NYTT ÅR til deg og alle andre kryssordentusiaster. Hilsen Bjarne.
Gjest Monica Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 - skrev (På 3.1.2005 den 14.12): Da er det dagen før fristen, og jeg har et ord igjen: 31V: HEISEINNRETNING = _N_ _ _I _S_J ? Etter hva jeg kan skjønne må 26L INSTRUMENT være enten ELMÅLER eller ELORGEL, og dermed blir 4. bokstav løsningsordet enten Å eller R..noen som har løst oppgaven? Ja, det var visst en hullrom for mye der, ja! SNORVINSJ passer jo inn, men er det noe som heter det, da? Får ingen treff på google iallfall..men det står kanskje i noen ordbøker fordet? Godt nyttår til deg også!! :)
Gjest Jorunn Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har en endingsordbok, og der står snorvinsj.
Gjest Monica Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Okay, takk! La akkurat oppgaven i postkassa, men greit å vite at det var rett! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå