Gjest ova Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Jeg holder på med hjerneknuser'n nr. 13. Tror den holder på å gjøre meg gråhåret ! Problemet er 28 l.r. Kraftverk. Finner et svar med L som andre bokstav, men får det ikke til å stemme med 32 v.r., der jeg ville hatt T på andreplass. Noen barmhjertig samaritan der ute som kan gi meg et hint?
Gjest toto Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 hei ova. tror atomovn er riktig svar på 28 l.r.
Gjest ova Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Tusen takk, toto. Det passer som hånd i hanske.
Gjest burkis Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 - skrev (På 30.12.2004 den 10.00): Jeg holder på med hjerneknuser'n nr. 13. Tror den holder på å gjøre meg gråhåret ! Problemet er 28 l.r. Kraftverk. Finner et svar med L som andre bokstav, men får det ikke til å stemme med 32 v.r., der jeg ville hatt T på andreplass. Noen barmhjertig samaritan der ute som kan gi meg et hint? Hei, Atomovn er nok riktig her. Jeg har problemer med tittel, har du noe hjelp. Ellers kan www.datakryss.no,være en fin kilde til informasjon for vanskelige kryssord Svein
Gjest burkis Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 - skrev (På 30.12.2004 den 10.00): Jeg holder på med hjerneknuser'n nr. 13. Tror den holder på å gjøre meg gråhåret ! Problemet er 28 l.r. Kraftverk. Finner et svar med L som andre bokstav, men får det ikke til å stemme med 32 v.r., der jeg ville hatt T på andreplass. Noen barmhjertig samaritan der ute som kan gi meg et hint? Hei, Ved en feil står hele løsningen på hjerneknuser'n på siste side i samme blad !!!!!!!!!!!!??
Gjest ova Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 - skrev (På 17.1.2005 den 12.37): Hei, Atomovn er nok riktig her. Jeg har problemer med tittel, har du noe hjelp. Ellers kan www.datakryss.no,være en fin kilde til informasjon for vanskelige kryssord Svein Jeg hadde akkurat slitt meg gjennom kryssordet da jeg oppdaget at lhele fasiten stod blant løsningene. Så der finnes alt. Innmari forargelig. ova
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå