Gjest inger-lise Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Står fullstendig fast i nederste venstre hjørne .Er det noen som vil forbarme seg over meg ? redskap? tjenestegutt - har bokstavene -a-e-m-s-
Gjest cs Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Du kan med fordel vrake det meste av det du har skrevet i øverste venstre hjørne. Kun bokstaven e er korrekt i "tjenestegutt". Redskapet er alminnelig og står i de fleste ordbøker og kryssordleksika.
Gjest Aveline Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Står fullstendig fast i nederste venstre hjørne .Er det noen som vil forbarme seg over meg ? redskap? tjenestegutt - har bokstavene -a-e-m-s- Hei Inger Lise* Redskap = metallsag Fant du ut av "tjenestegutt?" Hvis ikke rop om hjelp* Selv trenger jeg hjelp med "viser faser som månen" Har bokstavene -E-U- Kan du eller andre hjelpe? mvh.Aveline
Gjest Alf Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hei. Starter med V og slutter på S. Kanskje du kan gi meg noen bokstaver ang. område med strengt klima. Bokstaver jeg hadde -A-A-E fant: BATANES EN ØY i et område med mye "vær" Alf
Gjest Aveline Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hei Alf** Tusen takk for hjelpen. Jeg hadde faktisk det ordet i tankene....da jeg lekte med muligheter innen astrologiens verden.....!!! Men det var mye mer bekvemt å få din hjelp**S Nå skal jeg gjøre gjengjeld - og kan si deg såpass som at en bokstav er feil. Prøv med -A-E-E- i stedet. Tenker du finner det nå** Godt nytt år! mvh.Aveline
Gjest alf Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hei Aveline. Det hjalp! Tusen takk til deg, og godt nyttår. mvh Alf
Gjest inger-lise Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Står fullstendig fast i nederste venstre hjørne .Er det noen som vil forbarme seg over meg ? redskap? tjenestegutt - har bokstavene -a-e-m-s- Ser dere har fått hjelp begge to-det var det samme som jeg hadde ,men jeg må visst gjøre om litt ang. tjenestegutt -hvis du har første bokstav -e- og siste -g-Hvis du har bokstavene -a-e-m-vil jeg gjerne høre hva det blir. takk for hjelpen ang. redskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå