Gjest Bente H Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hei i natten! Da har jeg gitt opp, fo hva som blir løsningen i ovennevnte puslekryss, finner jeg neimen ikke. Har tukla lenge på ordnett.no også, uten seier! Vil noen dele et par hint med meg, så blir jeg bare kjempeglad, spesielt om det gjelder 1 og 3 loddrett, og 1 og 2 vannrett. Noen som vil dele? Beste hilsen Bente
Gjest punky Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Strever selv, men tror ranekatt blir kantater, men ellers står jeg hittil fast på det samme
Gjest Bente H Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Heisann! Har ikke du svart meg på Puslekryss 1 nå? Jeg lider fortsatt stor nød på 2'ern! Men som svar videre på 1 skal du får et par av meg: Midterste vannrett er DISTANSERER og TESTAMENTE. Trenger du mer hjelp, så spør meg eller andre igjen! Hei sveis! Bente
Gjest punky Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Beklager at jeg tok feil av oppgavene, men takker for hjelp, for nå er den ferdig.Skal starte med 2èrn, men har du lagt merke til at oppgitte bokst. er likedan ( nei det er de slett ikke), ser nå at 1 vr. har en E som siste bokstav, men den mangler i 1.lr.
Gjest Birgit Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Hei i natten! Da har jeg gitt opp, fo hva som blir løsningen i ovennevnte puslekryss, finner jeg neimen ikke. Har tukla lenge på ordnett.no også, uten seier! Vil noen dele et par hint med meg, så blir jeg bare kjempeglad, spesielt om det gjelder 1 og 3 loddrett, og 1 og 2 vannrett. Noen som vil dele? Beste hilsen Bente Denne siden synes jeg er bra når man skal stokke bokstaver http://www.mi.uib.no/~ingeke/anagram/ Denne siden er vel egentlig til hjelp bare for Puslekryss nr. 1 Beklager forvirringen. Innlegg redigert. (12-28-04 00:20)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå