Gå til innhold

Ukens Nøtt 51

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Står meget bra fast på 19 loddrett, finner ikke ut hva ANFALL på 7 bokstaver skal bli her...! Hjelp mottas med stor takk! Får jeg samtidig spørre om 13 vannrett blir MEGGE????

Fortsetter under...

Gjest svanhildur
Skrevet

Hei Bente!

Flere som bruker førjulsnettene til kryssord, ser jeg! Mye mer utviklende enn baking og vasking, iallfall, og mye morsommere!

Jeg kan bekrefte at 13 vannrett blir "megge" (NRO). Men jeg står også fast på 19 loddrett, det eneste som står igjen hos meg nå. Jeg har (tror jeg da)

- u - r/l - a -.

Kan noen hjelpe oss videre???

Hilsen Svanhild.

Skrevet

Heisann! Står meget bra fast på 19 loddrett, finner ikke ut hva ANFALL på 7 bokstaver skal bli her...! Hjelp mottas med stor takk! Får jeg samtidig spørre om 13 vannrett blir MEGGE????

Gå til ordnett.no

Normalt søk ( ikke avansert)

Skriv inn de bokstavene dere har, med _ for blindbokstaver.

Pass på at dere har huket av for NRO.

Skrevet

Hei, og hjertelig tusen takk for tipset om www.ordnett.no! Har faktisk aldri vært der før, så det var et kjempeflott tips! Tusen takk!

Skrevet

Hei Bente!

Flere som bruker førjulsnettene til kryssord, ser jeg! Mye mer utviklende enn baking og vasking, iallfall, og mye morsommere!

Jeg kan bekrefte at 13 vannrett blir "megge" (NRO). Men jeg står også fast på 19 loddrett, det eneste som står igjen hos meg nå. Jeg har (tror jeg da)

- u - r/l - a -.

Kan noen hjelpe oss videre???

Hilsen Svanhild.

Hei til Svanhild!

Takk for hjelp fra deg også! Prøvde å nå deg på mail, men fikk den i retur, så jeg sender deg svaret her da; og det blir TULLTAK. Hilsen Bente

Gjest svanhildur
Skrevet

Hei Bente.

Takk for svaret, men fant det selv gjennom å tråle NRO, fant det omsider i bind 4!!!!! Det skal vi ha vi kryssordløsere, at vi er tålmodige!

God jul til deg og alle andre! Nå pakker jeg bort min bærbare for jula (tror jeg da.....).

Hilsen Svanhild.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...