Gjest Monica Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Da var jeg stuck igjen på de to siste ordene i dette bladet: Stabeisen: "part" = NOEN_E_E og HjerneKnuser'n: 22 vannrett "selvfremhevende" = E_ _ _E_A_ ? (EGO-etellerannet, sikkert?) Noen som vet? :)
Gjest aveline Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hei du. Jeg tror jeg er klar med "Stabeisen" - så vil du beskrive hvor ca. i kryssordet du står fast - Jeg finner det ikke når jeg skumleser. Ang. hjerneknuser,n så har jeg fått fram de samme bokstavene som deg. Men du har sannsynligvis rett i at det er noe med ego.... Jeg har holdt 15 l.r. åpen for både Namdøling og Namsosing. Da er nok sistnevnte det sannsynlige. Heisan! Jeg fant det! Egopental betyr fremhevende** Takk for hjelp! - og skriv tilbake plass i Stabeisen* mvh. Aveline
Gjest Monica Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hva skriver du i 22 vannrett, da? For det er jo ikke plass til EGOPENTAL...T'en eller N'en må bort.. På Stabeisen er det nederst i høyre hjørne :)
Gjest Birger Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Da var jeg stuck igjen på de to siste ordene i dette bladet: Stabeisen: "part" = NOEN_E_E og HjerneKnuser'n: 22 vannrett "selvfremhevende" = E_ _ _E_A_ ? (EGO-etellerannet, sikkert?) Noen som vet? :) Hei du! Angående part i stabeisen så faller det vel på plass om du skriver BARIN på adelsmann. Ang. Hjerneknuser'n så blir løsningen EGOPETAL Innlegg redigert. (12-15-04 14:41)
Gjest Svein Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Da var jeg stuck igjen på de to siste ordene i dette bladet: Stabeisen: "part" = NOEN_E_E og HjerneKnuser'n: 22 vannrett "selvfremhevende" = E_ _ _E_A_ ? (EGO-etellerannet, sikkert?) Noen som vet? :) Vedr Stabeisen: Kan del bli litt mindre enn tiendedel?
Gjest aveline Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hei igjen* Beklager at jeg forledet deg. Skjønner ikke hvorfor jeg skrev feil avskrift fra Tanum. Det er riktig som påvist, EGOPETAL. OG at det er NESTEN en tiendedel på "part" i Stabeisen - som ovennevnt* Aveline
Gjest Monica Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Takk, dere er engler hele gjengen!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå