Gjest aveline Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Straks under der hvor den "blå gaten" dreier mot høyre, har jeg et lite problem - og undrer meg over om ikke forfatteren har snublet litt. Problemet er "vilter" på 2 bokstaver - hvor jeg vil skrive "yr" som svar. Men da stemmer ingen ting. Hvis jeg derimot skriver "ør" - så faller alt på plass. Men "ør" har da vel ingen ting med "vilter" å gjøre? Noen annen oppfatning? mvh. Aveline
Gjest aveline Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Ooops! Oppgaven over skal hete "gavedryss" nr. 50. Sånn kan det gå når det ligger 2 ulike hefter her ved Pc,n* ds
Gjest Aina Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Straks under der hvor den "blå gaten" dreier mot høyre, har jeg et lite problem - og undrer meg over om ikke forfatteren har snublet litt. Problemet er "vilter" på 2 bokstaver - hvor jeg vil skrive "yr" som svar. Men da stemmer ingen ting. Hvis jeg derimot skriver "ør" - så faller alt på plass. Men "ør" har da vel ingen ting med "vilter" å gjøre? Noen annen oppfatning? mvh. Aveline Har også fått "ør", så det må vel være riktig. Har faktisk opplevd det før. Men er ikke sikker på om det er riktig. Har jo funnet feil i kryssord før.
Gjest aveline Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jammen godt at ingen er feilfrie*** Til og med kryssordforfattere kan altså feile - Takk skal du ha - da stoler jeg på vår løsning* mvh Aveline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå