Gå til innhold

Hjernekn. nr 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt av en sinke, jeg får ikke venstre hjørne på plass. Er det noen hjelpsomme sjeler der ute som kan si meg hva det ersom en del båter har. Det skal være et ord på 10 bokst. slutten har jeg fått til å bli skrog, er det noen som kan hjelpe? hilsen stressulf.

Fortsetter under...

Skrevet

Du er en engel! Så enkelt var det , jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det.

Skrevet

et siste spørsmål, i dag har visst kryssordtankene gjemt seg godt. Kan jeg få litt hjelp til 16V Dokument på 16 bokstaver Jeg har: _t_e-s- - -sveksel. hilsen stressulf igjen

Skrevet

Jeg er litt av en sinke, jeg får ikke venstre hjørne på plass. Er det noen hjelpsomme sjeler der ute som kan si meg hva det ersom en del båter har. Det skal være et ord på 10 bokst. slutten har jeg fått til å bli skrog, er det noen som kan hjelpe? hilsen stressulf.

Hei! Løser ikke denne , men kan du bruke ettersiktsveksel?

bente

Skrevet

et siste spørsmål, i dag har visst kryssordtankene gjemt seg godt. Kan jeg få litt hjelp til 16V Dokument på 16 bokstaver Jeg har: _t_e-s- - -sveksel. hilsen stressulf igjen

Hei -

tror nok det blir ettersiktsveksel, dette er et omsettelig gjeldsbrev-

mvh

Annonse

Skrevet

Hjertelig tusen takk.. Dette haffe jeg ikke klart å finne ut på egen hånd til tross for tilgang på mange oppslagsbøker+ nettet. Affen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...