Gjest Monica Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hei, jeg sliter med siste ordet på Kjøkken-X, øverst i høyre hjørne: BARK = NEVE_ _D_RG_ Noen som vet hva svaret blir? Jeg går utifra at det starter med NEVER, men ellers står jeg bom fast..
Gjest Monica Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jo, og så to ord til, på midtsidene. helt til høyre, ca. midt på siden: BESEIRE = KUE_ <- kan det være at det skal være BESEIRER eller BESEIRET som er nøkkelordet, at det er feil? DEMPE = R_E_SLE_ Håper noen kan gi meg ro i sjelen! :)
Gjest ruben Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Hei, jeg sliter med siste ordet på Kjøkken-X, øverst i høyre hjørne: BARK = NEVE_ _D_RG_ Noen som vet hva svaret blir? Jeg går utifra at det starter med NEVER, men ellers står jeg bom fast.. Her kan du nok trygt sette inn to sperreruter...
Gjest Monica Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Ah...jeg stoler jo selvsagt blindt på kryssordforfatteren, så naiv er jeg ;) Du har ikke noen tips på BARK = NEVER_D_RG_, da? 3 sperreruter? ;)
Gjest Jorunn Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Jeg har tenkt at det er feil der også, så never blir bark, og så en blindebokstav og neste ord kanskje dorge. Får ikke til noe annet, så tror det er løsningen.
Gjest Monica Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Ja...du skal nok ikke se bort ifra det. Jeg prøver det, så får vi se hva som skjer! Takk skal dere ha for hjelpen, begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå