Gjest aveline Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Sitter helt fast i nedre venstre hjørne. "Anuelle" kan da vel ikke bli annet enn "årlige"......Det er bare det at l,n kræsjer med gud på 2 bokstaver - og det finnes vel ingen gud som heter -l? Det samme anneulle lager også et annet problem. "Den samme" blir vel item - og i,n i årlige passer inn . men t,n kræsjer med pronomen. Det er ingen pronomen som begynner med t? Det ble visst rotete forklart, men har du oppgaven foran deg - skjønner du hva jeg mener* Aveline
Gjest Egon Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Hei Vanskelig å se kryssordet foran seg, men "det samme" kan bli IDEM ,guden kan bli EL. Håper det hjelper. Egon
Gjest aveline Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Takk så mye, Egon! "Idem" ser jeg finnes i Tanum - nå som jeg kjenner til det. Men "El" har jeg aldri hørt om, og ikke finner jeg noe om han heller - Men det finnes et mylder av dem - så det skal godt gjøres å holde styr på dem**SS Aveline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå