Gjest aveline Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hei* Jeg er bare blitt mer og mer opptatt av kryssord - og merker stadig hvilken fremgang jeg gjør. Nytteverdien er også fin å ta med seg.....Generasjonen etter meg er veldig oppsatt på å slå mor i "Geni"....(glis) Jeg er så stolt nå over å ha utviklet meg dithen, at jeg NESTEN er i mål med mnd.s "hjerneknuser." Men det fattes 4 bokstaver som jeg har lett etter i timevis. Trygler om hjelp!!!! Tenk så deilig å kunne postlegge en "hjerneknuser!!!"*** Mine problembokstaver ligger skjult i flg.: 35v.r "Er noen insekter" 6 bokstaver. Svar: "n-v-l- 1 l.r. "lang fold" 2bokstaver. Svar: "-l" Aveline
Gjest Britt Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Noen insekter lever i snø, og Tanums er til god hjelp her. Lang fold er også en lang fisk ! Håper du får postlagt en ferdig oppgave. Britt
Gjest aveline Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Mange takk, Britt** Jeg har støtt på det med "insekter i snø,n" .....men var usikker - og derfor har jeg lest side opp og side ned om insekter***(glis*) Ganske interessant forresten*.. Nå vet jeg i alle fall svaret. Og den laaaange fisken - jo jeg har mine mistanker.... Deler æren med deg, Britt**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå