Gjest marit Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Er det noen som har løst den? På oppgaven Servidere får jeg -e-e-i-e- og får ikke et fornuftig ord ut av det, så eg trenger litt hjelp. Marit
Gjest Inge Asbjørn Haugen Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Her er det tydeleg feil i oppgåva. Den som løyser denne nøtta er god !!!
Gjest Tone Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 - skrev (På 16.9.2004 den 7.06): Er det noen som har løst den? På oppgaven Servidere får jeg -e-e-i-e- og får ikke et fornuftig ord ut av det, så eg trenger litt hjelp. Marit Hei Marit! Har de samme bokstavene som deg, får det heller ikke til å bli noe fornuftig. Noen som har fått sjekket om det ER en trykkfeil?? = ) Tone
Gjest Jan Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 - skrev (På 16.9.2004 den 7.06): Er det noen som har løst den? På oppgaven Servidere får jeg -e-e-i-e- og får ikke et fornuftig ord ut av det, så eg trenger litt hjelp. Marit Hei! Servidere må vel bli REDEVISER. Jan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå