Gjest Britt Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Mangler kun et ord i denne oppgaven, høyre hjørne loddrett: skrift på 9 bokstaver. Har _ I _ T _ D eller I _ E _ , håper noen kan hjelpe ! Britt
Gjest Skjye Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hei, Britt. Jeg har bokstavene _I_T_I_E_. Kanskje det løsner dersom jeg minner om at ordet "skrift" kan ha ubøyd flertall? Mvh Skjye.
Gjest Britt Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Mangler kun et ord i denne oppgaven, høyre hjørne loddrett: skrift på 9 bokstaver. Har _ I _ T _ D eller I _ E _ , håper noen kan hjelpe ! Britt Takk skal du ha, da er den grei. Var litt usikker på om jeg kunne bruke flerfallsform på "skrift", skulle det ikke da stå "skriften" ? Britt
Gjest Elise Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Mangler kun et ord i denne oppgaven, høyre hjørne loddrett: skrift på 9 bokstaver. Har _ I _ T _ D eller I _ E _ , håper noen kan hjelpe ! Britt Kan noen gi et tips ang."dobbeltgjengeren"?
Gjest Punky Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Synes å huske at jeg fant svaret i SNL, ikke glem " før og etter ordet
Gjest Elise Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Takk for svar. Har søkt i SNL, uten å finne noe.
Gjest Elise Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Ga nok opp litt for raskt, fant det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå