Gjest frank Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Hei - strever med 15 v underlag, har - k - - - - - e -, noen bistand å få mon tro ??
Gjest svanhildur Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Hei Frank! Jeg har "skråputer", og tror det er rett. Da har jeg større problemer øverst i høyre hjørne, spesielt 7 l, "Flate". Og så er jeg ikke særlig inne på skiskyttere...... Håper på tips! Svanhild
Gjest frank Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Hei Svanhild - takk skal du ha. Har ikke hatt så mye tid til kryssord siste døgnet - legger inn når jeg evt kan bistå med dine frågor.
Gjest svanhildur Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Hei - strever med 15 v underlag, har - k - - - - - e -, noen bistand å få mon tro ?? Hei Frank! Takk for det, jeg står fremdeles fast! Hilsen Svanhild.
Gjest Dag Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Hei. Flate behøver ikke være areal,men en form for sinnsstemning. Dag.
Gjest svanhildur Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Hei - strever med 15 v underlag, har - k - - - - - e -, noen bistand å få mon tro ?? Hei Dag. Ja, jeg har prøvd det også, med en f som 5'te bokstav, men da ble det tull med "føde", der jeg nå har s som 7. bokstav. Som antakelig er feil... Men en trøst er iallfall at jeg har funnet skiskytteren. Ikke verdens mest kjente, men dog. Svanhild.
Gjest marit Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Hei. Flate behøver ikke være areal,men en form for sinnsstemning. Dag. Hold fast på f`en den er rett Marit
Gjest frank Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hei Dag. Ja, jeg har prøvd det også, med en f som 5'te bokstav, men da ble det tull med "føde", der jeg nå har s som 7. bokstav. Som antakelig er feil... Men en trøst er iallfall at jeg har funnet skiskytteren. Ikke verdens mest kjente, men dog. Svanhild. Hei - flat kan man bli når man gjør noe dumt og for kan det være greitt å ha i reserve.
Gjest svanhildur Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Hei Dag. Ja, jeg har prøvd det også, med en f som 5'te bokstav, men da ble det tull med "føde", der jeg nå har s som 7. bokstav. Som antakelig er feil... Men en trøst er iallfall at jeg har funnet skiskytteren. Ikke verdens mest kjente, men dog. Svanhild. Hei! Takk til dere alle! Artig med hjelp til selvhjelp, iallfall når en kommer i havn med det! Svanhild.
Gjest Egon Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hei Det er ikke ofte jeg greier å løse denne oppgaven uten bistand. Har liten lyst til å gi opp denne når jeg har bare et ord igjen, så jeg drister meg til å be om hjelp. "FALT VED FRONTEN", noen som har et tips.? Egon
Gjest Svein Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hei Egon! Gjør som de fleste som har greidd oppgaven: Søk på "falt ved fronten" i Store Norske Leksikon på nettet... NB! Husk apostrofene.
Gjest marit Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hei - strever med 15 v underlag, har - k - - - - - e -, noen bistand å få mon tro ?? sliter med siste ord og det er skiskytter, har prøvd Store Norske og alt jeg har av hjelpemidler men finner ikke ut av det. Har O-R-N, er noen boks. feil. Er det noen som vil hjelpe meg? Marit
Gjest frank Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hei Marit - på skiskytter har jeg OUREN . det er en norsk kvinnelig utøver.
Gjest marit Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 sliter med siste ord og det er skiskytter, har prøvd Store Norske og alt jeg har av hjelpemidler men finner ikke ut av det. Har O-R-N, er noen boks. feil. Er det noen som vil hjelpe meg? Marit Tusen hjertelig takk, endelig i mål. Marit
Gjest tedle Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 sliter med siste ord og det er skiskytter, har prøvd Store Norske og alt jeg har av hjelpemidler men finner ikke ut av det. Har O-R-N, er noen boks. feil. Er det noen som vil hjelpe meg? Marit Hei Kan noen hjelpe meg med 23 l., programleder. Finner ikke noe noen steder som passer til de bokstavene jeg har som er: -e-n-n. tedle
Gjest marit Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 sliter med siste ord og det er skiskytter, har prøvd Store Norske og alt jeg har av hjelpemidler men finner ikke ut av det. Har O-R-N, er noen boks. feil. Er det noen som vil hjelpe meg? Marit Hvis du bytter ut e med u kanskje du finner ut av det da. Marit
Gjest Svein Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hei Kan noen hjelpe meg med 23 l., programleder. Finner ikke noe noen steder som passer til de bokstavene jeg har som er: -e-n-n. tedle Lurer på om e-en din er feil - eller er det jeg som husker feil?
Gjest tedle Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hvis du bytter ut e med u kanskje du finner ut av det da. Marit Hei Marit og Svein Tusen takk for hjelpa! Dere hadde helt rett. Nå passer endelig alt sammen. Tenkte aldri på u, når jeg prøvde å bytte ut bokstaver. Med det gode tipset ble det jo greit med en gang. tedle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå