Gjest Tone Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Hei! Jeg sliter i øvre venstre, og øvre høyre hjørne. Noen som vil gi HINT om "Var Tor" og "Kan rett være" ? På forhånd takk! = ) TOne
Gjest Bjarne Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Hei, Tone Jeg har ikke denne oppgaven og aner derfor ikke hvor mange bokstaver du har i disse ordene, men når det gjelder hva rett kan være gir jeg et skjønnsomt utvalg: PRIVAT, POSITIV, OBJEKTIV, OFFENTLIG, PRETORISK, LOVHJEMLET, EKSKLUSIV, LUKULLISK, ROMERSK, KANONISK, KOLLEGIAL, OFFENTLIG, REPROBERT, PARTIKULÆR, VELSMAKENDE, EKSOTISK osv osv. Tor var jo i første rekke TORDENGUD, men han var sikkert mye annet. Lykke til videre - hilsen Bjarne
Gjest Tone Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hei! Jeg sliter i øvre venstre, og øvre høyre hjørne. Noen som vil gi HINT om "Var Tor" og "Kan rett være" ? På forhånd takk! = ) TOne Hei Bjarne! Takk for dine forslag! Beklager at jeg ikke skrev antall bokstaver etc.; blir jo LITT vanskelig å hjelpe i "blinde"!! Mester-33 ble hakket for vanskelig for meg denne gangen, får kaste meg på neste tog i steden! = ) Tone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå