Gjest svanhildur Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Hei! Står fast på 2 ord, 12 vannrett og 14 vannrett. På 12 vannrett (1200 m) har jeg: L - G - N. På 14 vannrett (besetn.fordeling) har jeg: L - K - U - L - E. Kan noen gi meg et tips videre, evt. gi meg svarene? Svanhild.
Gjest Skjye Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hei, Svanhild. 12 vannrett: Ved å bruke anførselstegn og søkeordene "ca 1200 m" i SNL, finner du løsningsordet langt nede blant de 197 tilslagene du får. Din første bokstav L er feil, du må lengre ut i alfabetet, og løsningen befinner seg på Vestlandet. Løsningsordet til 14 vannrett, besetningsfordeling, ser i utgangspunktet slik ut: L_K_R_L_E. Det eneste sted jeg har funnet dette løsningsordet med ordrett definisjon, er i NRO, bind II. Mvh Skjye.
Gjest frank Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Hei! Står fast på 2 ord, 12 vannrett og 14 vannrett. På 12 vannrett (1200 m) har jeg: L - G - N. På 14 vannrett (besetn.fordeling) har jeg: L - K - U - L - E. Kan noen gi meg et tips videre, evt. gi meg svarene? Svanhild. Hei - er det noen som vil gi en definisjon/beskrivelse av "lekkrulle" - 14 vannrett ?? Vært fint , jeg har ikke selv funnet noen god sådann.
Gjest Alf Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Hei. Det er en sjøkrigsv. , besetningsfordeling til de arbeider som blir nødvendig ved lekk. (Ifølge NRO) Jeg var litt stolt over at jeg fant frem til det selv. Alf
Gjest frank Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Hei! Står fast på 2 ord, 12 vannrett og 14 vannrett. På 12 vannrett (1200 m) har jeg: L - G - N. På 14 vannrett (besetn.fordeling) har jeg: L - K - U - L - E. Kan noen gi meg et tips videre, evt. gi meg svarene? Svanhild. Takk skal du ha, da ble det hele mer forståelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå