Gå til innhold

Ukens nøtt 31

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en Per blir Orde... i 19 L, organisator på E? 14 V isotop, finner bare en på S.

Et par til egentlig. Lære, 7 L

Alf

Fortsetter under...

Skrevet

Fått noe, regner med å ha klart resten.

Alf

Skrevet

Vet ikke om du er ferdig med oppgaven, selv begynte jeg på den først i dag. Liker ikke Per`en din, og hva får du så på 32 V.R.? På de 2 siste spørsmålene dine har jeg sporstoff og radiologi (rodeologi), valgfritt

Skrevet

Er ikke særlig optimistisk med hensyn til hjelp, men får likevel prøve.Det gjelder 19 L og 32 V. Regner med at mynten blir rupi eller lipa.Heller til rupi, den er mest kjent, men helt sikker kan en ikke være. Da får jeg - R - K - A. Har lett i Store Norske, men fikk ikke napp. Ved søk uten spørreord, fikk jeg et utenlandsk navn, men vedkommende finner jeg ikke i leksikon. Er fristet til å satse på ham, for da er han i alle fall ikke trønder. Noen hint eller tips ?

Skrevet

Hvis en Per blir Orde... i 19 L, organisator på E? 14 V isotop, finner bare en på S.

Et par til egentlig. Lære, 7 L

Alf

Du kan f.eks. slå opp på Per i Tanums store rettskrivningsordbok.......

Skrevet

Takk takk. det skal jeg gjøre når jeg kommer fra jobb !

Annonse

Skrevet

Har ikke hatt tid før nå, og ærlig talt, ordboka falt meg ikke inn som mulighet til å lete etter svaret. Det er jo et probat uttrykk, jeg hadde vært inne på noe ala Per spillemann, Per olson ( han med bondegården), men tipset fra deg var ikke i tankene mine. Nå får jeg jobbe videre med bokstavendringen min. Takk for hjelpen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...