Gjest Alf Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Hvis en Per blir Orde... i 19 L, organisator på E? 14 V isotop, finner bare en på S. Et par til egentlig. Lære, 7 L Alf
Gjest Punky Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Vet ikke om du er ferdig med oppgaven, selv begynte jeg på den først i dag. Liker ikke Per`en din, og hva får du så på 32 V.R.? På de 2 siste spørsmålene dine har jeg sporstoff og radiologi (rodeologi), valgfritt
Gjest Punky Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Er ikke særlig optimistisk med hensyn til hjelp, men får likevel prøve.Det gjelder 19 L og 32 V. Regner med at mynten blir rupi eller lipa.Heller til rupi, den er mest kjent, men helt sikker kan en ikke være. Da får jeg - R - K - A. Har lett i Store Norske, men fikk ikke napp. Ved søk uten spørreord, fikk jeg et utenlandsk navn, men vedkommende finner jeg ikke i leksikon. Er fristet til å satse på ham, for da er han i alle fall ikke trønder. Noen hint eller tips ?
Gjest CS Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hvis en Per blir Orde... i 19 L, organisator på E? 14 V isotop, finner bare en på S. Et par til egentlig. Lære, 7 L Alf Du kan f.eks. slå opp på Per i Tanums store rettskrivningsordbok.......
Gjest Punky Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Takk takk. det skal jeg gjøre når jeg kommer fra jobb !
Gjest Punky Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Har ikke hatt tid før nå, og ærlig talt, ordboka falt meg ikke inn som mulighet til å lete etter svaret. Det er jo et probat uttrykk, jeg hadde vært inne på noe ala Per spillemann, Per olson ( han med bondegården), men tipset fra deg var ikke i tankene mine. Nå får jeg jobbe videre med bokstavendringen min. Takk for hjelpen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå