Gjest svanhildur Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Hei! Kan noen hjelpe meg med 3 loddrett? Jeg har G - A/Ø - S - R -. Er jeg helt på jordet? Kanskje noen kan gi meg et hint videre? Svanhild.
Gjest Dag Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Hei! Kan noen hjelpe meg med 3 loddrett? Jeg har G - A/Ø - S - R -. Er jeg helt på jordet? Kanskje noen kan gi meg et hint videre? Svanhild. Hei. NRO er fine bøker.Begynnelsen har julestemning.Håper da det ikke går over stry.-Lykke til. Dag.
Gjest svanhildur Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Hei! Kan noen hjelpe meg med 3 loddrett? Jeg har G - A/Ø - S - R -. Er jeg helt på jordet? Kanskje noen kan gi meg et hint videre? Svanhild. Takk til deg, Dag, da er'n i boks! Svanhild.
Gjest Alf Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hei! Kan noen hjelpe meg med 3 loddrett? Jeg har G - A/Ø - S - R -. Er jeg helt på jordet? Kanskje noen kan gi meg et hint videre? Svanhild. Hei. Er det noen som gir etpar tips? 5 vannrett har nå. -s-o-og 6 loddrett har nå: -e-l-l-s lidelse det jeg finner som passer med bokstavene jeg har er sykdomsbehandling. Alf
Gjest marit Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Har skrevet Stevne på 6 loddrett, kan det være feil? Det passer med resten i dette hjørnet men finner heller ikke nr 5 v.rett . Marit
Gjest Alf Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hei. Er det noen som gir etpar tips? 5 vannrett har nå. -s-o-og 6 loddrett har nå: -e-l-l-s lidelse det jeg finner som passer med bokstavene jeg har er sykdomsbehandling. Alf Beklager, jeg har også stevne på 6 loddrett! Var litt for rask, er 9 loddrett som jeg skrev hvilke bokstaver jeg har. Alf
Gjest marit Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Har A som siste på nr. 9. Men nr 28 sliter eg og med, der har eg --æ-e. Er det rett tro? Marit
Gjest Alf Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hei. Blomst som lukker seg om kvelden,ifølge Ivar Aasen. sv-v- Trenger bokstaver på 5 vannrett, har -s-o- 9 loddrett siste er a skrev du. Da blir det : -e-l-l-a Alf
Gjest Alf Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg fant 9 loddrett. nåer det bare 5 vannrett som mangler. Alf
Gjest Punky Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Svaret finner dere i D.D`s Stor kryssordbok,har dere ikke boka skal jeg hjelpe dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå