Gjest nils Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 hei dere. har problem på venstre side,loddrett 13 bokstaver nøkkelord ,aner. mangler kun de blinde bokstavene. mvh. nils
Gjest gretchen Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Jeg har forstått at det nærmest er farlig å hjelpe, men skitt la gå:løsningen begynner med tipp.........
Gjest nils Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 hei gretchen. takk,nå var den i boks. jeg hadde en feil bokstav. jeg mener at NKL er et hjelpemiddel som kan brukes av alle ,og på den måten hver især ønsker. at enkelte kryptfilosofiske personer mener noe annet , får bli deres problem. det rare er jo at disse personene figurerer absolutt oftest på de sidene hvor det spørres og svares.er de ikke så glupe som de selv tror? mvh nils
Gjest Bente H. Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Vil bare få berømme Nils eminente uttalelse! Her må det være rom for klare svar om DET ønskes oppgitt. Jeg stiller selv i den kategorien, er lykkelig med å få klare svar! Hei sveis! Bente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå