Gjest Svein Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Nok en trykkleif: Skal vel være masseprodusert?
Gjest Jorun B. Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Hei! Har kommet til samme resultat. Lurer også på om det har sneket seg inn en ekstra l i 28l. Stikkordet må vel være "Bile" - ikke "Bille". Noen som er enig?
Gjest iver Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Nok en trykkleif: Skal vel være masseprodusert? hei Svein og Jorun! Jeg er umiddelbart enig med deg Svein. Når det gjelder ditt forslag til trykkfeil Jorun så er jeg faktisk SVÆRT usikker foreløpig, jeg finner hverken "bille" eller noe som kan forsvare "bile" med mine bokstavkombinasjoner. Det er kanskje litt for sent på natt!! iver
Gjest iver Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 hei Jorun! Joda, du har nok rett! Det ble liksom bitte litt på kanten, men likevel! iver
Gjest iver Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Hei! Har kommet til samme resultat. Lurer også på om det har sneket seg inn en ekstra l i 28l. Stikkordet må vel være "Bile" - ikke "Bille". Noen som er enig? hei igjen Jorun! Nå i skikkelig dagslys, må jeg innse at den siste konklusjonen er feil. Jeg tror det er fornuftig å holde seg til "bille". iver
Gjest Jorun B. Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 hei Jorun! Joda, du har nok rett! Det ble liksom bitte litt på kanten, men likevel! iver Hei Iver! Takk for tilbakemelding. Syntes også at min løsning ble en smule på kanten. Enten finnes det en bille jeg ikke vet om eller det finnes flere "små skyer". Finner nok ut av det. Jorun B.
Gjest iver Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 hei dere! Jeg trenger hjelp til kilde! Jeg har hengt meg noe opp i et "billeord", som muligens kan være fasitløsning. Problemet er at jeg IKKE finner dekning for ordet, i NOEN av mine oppslagsverk. Har noen det samme problemet, eller er løsningen enklere enn som så? Jeg har en litt ubehagelig følelse av at ett eller annet i dette hjørnet kan ha blitt utilsiktet, vanskelig tilgjengelig? iver
Gjest Svein Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Jeg har fått oppgitt fra en høyst pålitelig kilde at løsningsordet skal være "et skadedyr". I så fall heller jeg til den oppfatning at nøkkelordet er feil - og at "Bielv" burde vært rette nøkkelord... Venter på flere innspill.
Gjest Dag. Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hei alle sammen. Har prøvd å få tak i denne "billen" både via "eksperter" og opphavsmannen selv.Jeg får ikke noe godt svar som kan forsvare løsningsordet.Hjemmet oppgir ordet og mener det kan bekreftes.Hverken jeg eller andre kan skjønne at de kan gi en god nok begrunnelse.Der står vi.-Synd at oppgavene ikke kan være mere presise.-Ha fortsatt en god sommmer. Dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå