Gjest frank Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hei - kan noen bistå med 9 loddrett - har : -e-n-n--. Bokstavene riktig mon tro?
Gjest iver Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 hei frank Jada, riktige bokstaver. Husk på at flere substantiver både kan ha hannkjønns- og hunnkjønnsbøyning. iver
Gjest frank Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hei Iver - takk - har den nå- ja, man blir jo litt blakk i støytan når det kommer flere slike i samme slengen.
Gjest Marit Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Har et ord igjen og det er plante 9 boks. Har T-L(n)-O-Y-T. Kan noen gi meg litt hjelp? Marit
Gjest CS Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Denne planten står i mange ordbøker og kryssordbøker. Bokstavene dine er riktige. Bla i vei i Tanum eller slå opp i et kryssordleksikon!
Gjest svanhildur Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hei - kan noen bistå med 9 loddrett - har : -e-n-n--. Bokstavene riktig mon tro? Hei! Har ventet på at noen skulle spørre om 19 loddrett, "dårlig luft", men den har visst alle dere andre fått til.. Jeg har -a-a-i-. Er dette riktig? Og en ledetråd tar jeg imot med takk.. Hilsen Svanhild.
Gjest frank Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hei - kan noen bistå med 9 loddrett - har : -e-n-n--. Bokstavene riktig mon tro? Hei Svanhildur - det du er på jakt etter er mer kjent som en sykdomstilstand ( får den under andre himmelstrøk om man er uheldig da )
Gjest Alf Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Denne planten står i mange ordbøker og kryssordbøker. Bokstavene dine er riktige. Bla i vei i Tanum eller slå opp i et kryssordleksikon! Hei- Fått greie på dette: I Puslekryss 2 har det dessverre falt ut to skraverte ruter for oss. En skal være i rad 5 rute nr. 4, og den andre er i rad 7 rute nr. 5 Da blir kryssordet mye enklere å løse. Alf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå