Gå til innhold

Mesterkryss 25

Anbefalte innlegg

Gjest Magne
Skrevet

Jeg prøver å be om hjelp selv om noen mener det er en forbrytelse.

Jeg står helt fast øverst i oppgaven.

Kan noen hjelpe/gi meg stikkord om plante på 9 bokstaver og plagg på 11 bokstaver

Fortsetter under...

Skrevet

Magne.

Jeg skal forsøke.-Det er ikke ... alt som glimrer.Hint til blomsten.-Oslo er en slik.Hint til plagget.Kanskje ikke mye hjelp,men dog et forsøk.

Dag.

Gjest marit
Skrevet
  - skrev (På 18.6.2004 den 9.08):

Kan noen hjelpe/gi meg stikkord om plante på 9 bokstaver og plagg på 11 bokstaver

Har noen små ord igjen som jeg plages med, Har noen husdyr? -s-e-a-. Sportsutstyret? -s-e-u-e-. Kontor? -a-t-m-n-. Det må være noen feilbokstaver for jeg finner ingen løsning. Kan noen hjelpe meg?

Skrevet
  - skrev (På 18.6.2004 den 9.08):

Du har en feil bokstav (u) i sportsutstyret. Alle de andre bokstavene er korrekte.

Gjest punky
Skrevet

Jeg spør foreløpig ikke om hjelp til selve løsningsordet, men om fremgangsmåte. Det gjelder oksehode som står i anførselstegn.Å skrive det med anførsel går bra, men når jeg trykker på søk får jeg are en skråstrek i spørreruten. Kanskje det ikke går an ?

Gjest Wenche
Skrevet

Prøv Store Norske, uten "

Wenche

Annonse

Gjest punky
Skrevet

Takk for hjelpen, glemmer at jeg har den

Gjest frank
Skrevet
  - skrev (På 19.6.2004 den 20.17):

Har noen små ord igjen som jeg plages med, Har noen husdyr? -s-e-a-. Sportsutstyret? -s-e-u-e-. Kontor? -a-t-m-n-. Det må være noen feilbokstaver for jeg finner ingen løsning. Kan noen hjelpe meg?

Hei, jeg løser ikke dette kryssordet så mye hjelp kan jeg nok ikke gi. Kontor foresvever meg å kunne være : partement. Litt hjelp kanskje, lykke til videre.

Gjest marit
Skrevet

takk for all hjelp, nå er det bare et ord igjen Har noen husdyr som jeg ikke fatter hva det blir, men men synes likevel jeg kom langt på mester`

Gjest bøgga
Skrevet
  - skrev (På 21.6.2004 den 19.15):

Takk for hjelpen, glemmer at jeg har den

jeg løser ikke mesteren,men kansje det kan være navnet på snyltere,eller ganske enkelt hanekam.(dette er bare noen forslag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...