Gjest bente og iver Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 etter nitide forsøk har vi ennå ikke klart 22 L. "Tegn på dyktighetsgrad". Har noen klart den. _u_o_e_t_ ????? iver
Gjest Bjørn R. Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 Hei. Ved første øyekast ser det ut til å bli JUDOBELTE. Jeg vet ihvertfall at karate har forskjellige farger på beltet som viser hvor dyktig du er. Judo har kanskje det samme? Hilsen Bjørn R.
Gjest bente og iver Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 hei Bjørn!! Du har så rett, så rett!! Takk! iver
Gjest hans Skrevet 31. mai 2003 Skrevet 31. mai 2003 etter nitide forsøk har vi ennå ikke klart 22 L. "Tegn på dyktighetsgrad". Har noen klart den. _u_o_e_t_ ????? iver kan dere hjelpe meg med 23 lr. stille til skue, hvis luksusvilla er rett
Gjest Britt Skrevet 31. mai 2003 Skrevet 31. mai 2003 Hallo. Det skal være funkisvilla og eksponere. Britt
Gjest hans Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 kan dere hjelpe meg med 23 lr. stille til skue, hvis luksusvilla er rett takk skal du ha, bukker og neier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå