Gå til innhold

Mester nr.22.

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Denne oppgaven var for meg en av de vanskeligere oppgavene.Jeg brukte veldig mange timer på å få sammen ikke bare en men to løsningsalternativer.-Det er bare å legge løsningene ut på nettet etter hvert som de kommer.-Kryssord er en hobby ,men alle skal ikke klare alle oppgavene på grunn av vanskelighetsgraden eller de står fast.-Denne siden "hadde" mange gode innspill,men nå er det bare å avvente løsningene og dermed er alt i boks.Jeg personlig liker ikke utviklingen og vil derfor holde meg i bakgrunnen.Det skulle også fremgå av mine svar eller at mine kryptiske hint er fraværende.-Dette har ingen ting med arroganse å gjøre,men bare en mening om hva kryssord går ut på.

Dag.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/8703-mester-nr22/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen.

Denne oppgaven var for meg en av de vanskeligere oppgavene.Jeg brukte veldig mange timer på å få sammen ikke bare en men to løsningsalternativer.-Det er bare å legge løsningene ut på nettet etter hvert som de kommer.-Kryssord er en hobby ,men alle skal ikke klare alle oppgavene på grunn av vanskelighetsgraden eller de står fast.-Denne siden "hadde" mange gode innspill,men nå er det bare å avvente løsningene og dermed er alt i boks.Jeg personlig liker ikke utviklingen og vil derfor holde meg i bakgrunnen.Det skulle også fremgå av mine svar eller at mine kryptiske hint er fraværende.-Dette har ingen ting med arroganse å gjøre,men bare en mening om hva kryssord går ut på.

Dag.

Dag !

Det er leit å se at du vil trekke deg fra denne siden.

Jeg har satt stor pris på innslag, Dag, dine kryptisk innlegg er en fryd å lese.

Du er en av dem som har bidratt til å prøve å skape en positiv og hyggelig atmosfære her på bruket.

Jeg vil liksom ikke ta din beslutning til etterretning!!

Beste hilsen ova

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/8703-mester-nr22/#findComment-35821
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bøgga.

Det er ikke så fort gjort.Før hadde vi en uskreven regel om at løsningsord til de vanskeligere oppgavene ikke skulle gis ut,men dog med hjelp eller hint i en eller annen form.Når noen løper mellom alle "headingene" i desperat jakt på ord synes jeg det går for langt.NKL-leksikonet er etterhvert blitt så godt at de fleste kryssordene bare blir avskrift.Selv om jeg er en ung mann,liker jeg best "gamlemåten" å løse oppgavene på.Bortsett fra DD`s kryssordleksikon er det så mange hjelpemidler tilgjengelig at litt arbeid skal det være igjen.-Så til en annen kjepphest.Ingen bør være anonyme på diskusjonssiden.For å delta bør de være medlem i NKL.Synonymer kan selvsagt brukes.Det har vært "tider" med tildels hard ordbruk og da burde vedkommende kunne irettesettes på en hyggelig måte.-Jeg har ikke stått opp på galt bein,men har vært med på siden såpass lenge at jeg håpet at den gode tonen som eksisterte fortsatt kunne opprettholdes.

Ha en god dag.

Dag.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/8703-mester-nr22/#findComment-35870
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...